randers volieren | Randers volieren
Trustpilot | Randers Volieren

Levering 1-3 dage

i Danmark

100% dansk webshop

vi producerer i Danmark

Ring: 25 13 74 09

eller mail jonas@voliere.dk

Betalingsmetoder

betaling Randers Volieren

Køb for 400,00 mere og få en GAVE

HANDELSBETINGELSER HOS JP HANDEL / VOLIERE.DK

Generelle oplysninger

 

JP handel

Enkeltmandsvirksomhed

Randersvej 35, Mejlby

8981 Spentrup

CVR nr.: 31839513

Telefon: +45 25137409

E-mail: jonas@voliere.dk

 

 

 

Betaling

JP handel modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, MobilePay, Bankoverførsel. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Vi tager ikke kortgebyrer. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms.

 

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/

 

 

 

Levering

JP handel tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 14 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag. Dog vil der for bure og andre egenproducerede vare være leveringstid.
Leveringstiden kan variere. Men vil på forespørgsel på mail kunne oplyses.

Vi sender til hele Danmark.
Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen medmindre andet er aftalt.

Vi leverer til Danmark, Norge og Sverige (dog ikke Færøerne og Grønland).

Dine varer kan sendes med PostNord, eller fragtmand.

Fragt priser kan ses på https://voliere.dk/fragt-og-fragtbetingelser/

 

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen.

 

Ikke afhentede pakker

Hvis du ikke afhenter din pakke på udleveringstedet bliver den returneret til os.

Hvis du giver meddelelse om, at der er tale om en fortrydelse, vil vi modregne de reelle returneringsomkostninger vi bliver pålagt af fragtfirmaet, i det beløb vi refunderer til dig.
Ønsker du, at vi skal sende varen til dig igen, vil du blive opkrævet den oprindelige pris for fragt igen.
Når denne er betalt, sende vi varet til dig igen.

 

Reklamationsret

Der yder ifølge købelovens regler for varekøb 2 års reklamationsret fra Modtagelsen af varen på fabrikations- og materialefejl (mangler), når du handler hos os som forbruger. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget

 

Reklamation foregår ved henvendelse på mail, hvorefter vi kan kræve at varen sendes/afleveres til vores lager.

Du kan med fordel medsende billede af den defekte vare.

 

JP handel

Randersvej 35, Mejlby

8981 Spentrup

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

 

Specielt for erhvervskunder

Der er en formodning for, at en ordre er B2B, og derfor ikke betragtes som forbrugerkøb, hvis der står et firmanavn i faktureringsadressen.

I tilfælde af synlige fragtskader skal der reklameres samme dag, som varen modtages. For skjulte skader, skal der reklameres indenfor 5 arbejdsdage efter, at varen er modtaget. Reklameres der ikke indenfor ovenstående tidsfrister, kan reklamationen afvises. Reklamationer om fragtskader kan også afvises hvis varens emballage, og/eller forsendelsens indpakning, er bortskaffet inden JP Handel kontaktes.

Ovenstående skal forstås i overensstemmelse med købers undersøgelsespligt efter købelovens § 51 og er for erhvervsdrivende gældende ved både civil- og handelskøb.

 

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop, når du handler hos os som forbruger.

Perioden regnes fra den dag;

– Hvor du modtager ordren.

– Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.

 

Fortrydelses formular.

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

JP Handel

Randersvej 35

8981 Spentrup

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(Denne formular medsendes i papirform)

 

 

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelse og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på jonas@voliere.dk.
Når du sender din vare retur skal du vedhæfte vores Retur/fortrydelses formula som findes her
I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, bedes du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:

Alle pakker skal sendes direkte til adressen.

JP Handel

Randersvej 35, Mejlby

8981 Spentrup

 

Vare bedes returneres med GLS eller Postnord som små pakker og som paller og stykgods med Brink transport.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Bemærk, at varerne ikke kan sendes som efterkrav eller til pakkeshop

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.

– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

 

Returnering

 

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.
Fortrydelsesformularen kan findes på vores hjemmeside, men er også vedhæftet de mails du har modtaget i forbindelse med denne handel

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Bure over 125 cm i længden og voliere

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 750 kr.

 

 

Varens stand ved returnering

 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

 

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes varen pris, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget. din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

 

Klagemuligheder

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Jonas@voliere.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan En klage over en vare eller tjenesteydelse  indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

 

 

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Jonas@voliere.dk

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

 

Vi registrerer og de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos JP Handel og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på voliere.dk er JP Handel.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Jonas@voliere.dk

 

Reviuderet handels betingelser d. 9-12-22

0
    0
    Kurv
    Kurven er tomTilbage til shoppen
    --->